Loopbaan APK Van Stichting DID

Als je doet wat je écht leuk vindt, dan hoef je nooit meer te werken! Wat zorgt ervoor dat jij ‘s-morgens je bed uit komt? Hoe gemotiveerd ben jij om naar je werk te gaan? Sluit je werk nog goed aan bij jouw wensen en behoeften? Of zou je hier misschien iets in kunnen of willen veranderen?

Door jezelf dit soort vragen af en toe te stellen, kun je bij jezelf blijven polsen of jij je nog op de juiste (werk)plek bevindt en of je werk nog voldoende bij jou en jouw wensen aansluit. Je werk is immers onderdeel van jouw leven dus waarom zou je niet proberen om daar (ook) het meeste uit te halen?!

Deze vragen beantwoorden uit de losse pols kan soms best lastig zijn.

Loopbaan APK

Maak daarom eens gebruik van de Loopbaan APK die DID je aanbiedt via het loopbaanpleindrogisterijen.nl en ontdek of er voor jou wellicht ook werk aan de winkel is om jouw werk beter bij jou te laten aansluiten. Is dit inderdaad zo? Ga dan eens het gesprek aan met jouw werkgever. Wie weet komen jullie samen tot creatieve ideeën en oplossingen!

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het aangaan van dit gesprek? Of wil je gewoon eens reflecteren over hetgeen je uit de test hebt gehaald? Neem dan contact op met Jantien Meeuwsen, adviseur van DID via telefoonnummer 06-41788494 of via emailadres jantien.meeuwsen@stichtingdid.nl.

Loopbaan APK van stichting DID