Loopbaanplein Drogisterijen

Het Loopbaanplein Drogisterijen gaat uit van jouw talent! Niet alleen van je ervaring en je opleiding, maar vooral ook van de talenten die je bezit en de competenties die je hebt ontwikkeld. Weet je nog niet precies wat je wil, wat je allemaal kan en wie je precies bent? Dan is het tijd om je te oriënteren. Stichting Duurzame Inzetbaarheid Drogisterijen (DID) stelt diverse testen beschikbaar om hier achter te komen.

Wat vind ik op Loopbaanplein Drogisterijen?

Zo zijn er Self Assessments, een Loopbaan APK maar ook persoonlijkheidstesten en een Beroepenverkenner beschikbaar die op basis van jouw competenties en talenten suggesties doet voor beroepen die bij jou passen of interessant zijn om verder te verkennen. Ook buiten de branche waar je altijd in hebt gewerkt.

De loopbaan APK is hier beschikbaar. (dieplink aanbrengen: https://www.loopbaanpleindrogisterijen.nl/loopbaanAPK , alleen werkt de huidige link niet dus ik heb een nieuwe aangevraagd)

Meer weten?

DID heeft enkele jaren tal van assessments beschikbaar gesteld aan medewerkers van zelfstandige drogisterijen. Onze ervaring is dat hier weinig stappen in werden gezet. Om die reden biedt DID tegenwoordig meer persoonlijke begeleiding aan. Als uit begeleidingstrajecten een behoefte aan assessments of coaching naar voren komt, kan dat worden aangeboden.

Heb je belangstelling voor een specifieke assessment of begeleiding? Neem vrijblijvend contact op met Jantien Meeuwsen, adviseur van DID. Ze is telefonisch bereikbaar via 06 – 41 78 84 94 en per mail via jantien.meeuwsen@stichtingDID.nl. Ze helpt je graag verder.

Loopbaanplein Drogisterijen