Het bestuur

Stichting Duurzame Inzetbaarheid Drogisterijen is opgericht in juli 2013 en is ontstaan uit de gelden vanuit de geliquideerde Stichting VUT Drogisterijen én vanuit het voormalige C-fonds (onderdeel van het Sociaal Fonds Drogisterijen).

HET BESTUUR VAN STICHTING DID

DID is een samenwerkingsverband van werkgeversorganisatie Koninklijke Nederlandse Drogisten Bond (KNDB) en werknemersorganisatie CNV Vakmensen en in 2013 opgericht.

Nicole Hoetjes

Werkgeversvoorzitter DID en algemeen secretaris van werkgeversorganisatie KNDB

“Je moet zeilen op de wind van vandaag!
DID is een forse uitdaging aangegaan; het fysiek en mentaal fit houden en daarmee de inzetbaarheid vergroten van de medewerkers in onze branche. En waarom zou dat in een branche die zich kenmerkt door een uitstraling van gezondheid niet lukken.  DID biedt ondernemers en werknemers in ieder geval een (financieel) steuntje in de rug. Een prachtig platform met volop kansen. Benut ze!”

Kitty Huntjens

Werknemersvoorzitter en vertegenwoordiger namens werknemersorganisatie CNV Vakmensen.

“Op een gezonde en plezierige manier aan het werk kunnen blijven tot aan je pensioen, daar wordt iedereen beter van. Zowel jij als je werkgever. Stichting DID heeft je daarbij veel te bieden. Van praktische tips tot en met financiële vergoedingen. Onze ambassadeur komt graag langs in de winkel om er meer over te vertellen. Ze wacht op jullie telefoontje!”

Kees van Beem

Vertegenwoordiger namens werkgeversorganisatie Koninklijke Nederlandse Drogisten Bond KNDB

“Stichting DID biedt ondernemers en hun medewerkers een steuntje in de rug. In praktische zin, bijvoorbeeld via coaching door onze ambassadeur of met de website loopbaanpleindrogisterijen.nl. Maar ook door diverse financiële vergoedingen. Ondernemers hoeven de kosten van duurzame inzetbaarheid en verzuim niet alleen te dragen.”

• Loopbaanbegeleiding
  • Financiële ondersteuning bij verzuim en re-integratie
  • Minder werken voor 64-plussers
  • Begeleiding naar nieuw werk