DID adviseur

Gezond en duurzaam werken in de drogisterij: DID-adviseur Jantien Meeuwsen staat werkgevers én medewerkers bij.

Even voorstellen: de adviseur van stichting DID

Jantien Meeuwsen is adviseur van stichting DID. Jantien heeft meer dan 25 jaar ervaring in het drogistenvak: samen met haar echtgenoot was ze eigenaresse van uiteindelijk 5 drogisterijen. Ze weet als geen ander hoe het er dagelijks in de winkel aan toe gaat en wat er op ondernemers en hun medewerkers afkomt.

Ook Jantien heeft te maken gekregen met de gevolgen van de economische crisis en samen met haar man besloten hun bedrijf te beïndigen in 2013. Zij heeft persoonlijk ervaren hoe het is om te moeten omgaan met de druk van de economie en het afscheid moeten nemen van medewerkers bij het sluiten van een winkel. Door haar enorme ervaring en haar positieve en opgewekte karakter is ze een prettige gesprekspartner voor zowel ondernemer als medewerkers.

Begeleiding van aanvragen financiële tegemoetkomingen

Als DID-adviseur bezoekt Jantien Meeuwsen de zelfstandige drogisterijen in heel Nederland om alle ondernemers en medewerkers te ondersteunen bij het bevorderen van duurzame inzetbaarheid. Stichting DID biedt daarnaast een breed scala aan financiële tegemoetkomingen voor werkgevers en diverse regelingen voor medewerkers. DID-adviseur Jantien Meeuwsen is uitstekend op de hoogte van alle mogelijkheden en kan zowel werkgevers als medewerkers begeleiden bij het gebruik maken daarvan.

Maak een afspraak

Jantien Meeuwsen komt op afspraak bij ondernemers en medewerkers in de winkel langs. Natuurlijk houdt ze rekening met de tijden die in de winkel het beste uitkomen. Ondernemers en/of medewerkers die hier geïnteresseerd in zijn, kunnen een afspraak maken via 06 – 41 78 84 94 of mailen naar jantien.meeuwsen@stichtingDID.nl.

• Loopbaanbegeleiding
  • Financiële ondersteuning bij verzuim en re-integratie
  • Minder werken voor 64-plussers
  • Begeleiding naar nieuw werk